8881 EJ West-Terschelling
Bereikbaarheid
Om op Terschelling te komen, neem je de boot vanuit Harlingen naar West-Terschelling. Je kunt de auto in Harlingen parkeren (betaald parkeren) óf een ticket boeken waarbij de auto mee aan boord gaat. Reserveer tijdig je ticket op de boot via Rederij Doeksen, op telefoonnummer 088-9000 888 of op de website. Je hoeft dan in Harlingen niet meer in de rij te staan bij het loket en je bent verzekerd van een plaats aan boord. Klik hier voor de vaartijden op de dag van jouw aankomst en vertrek.
Je kunt tegen betaling in een van de parkeergarages op het vasteland van Harlingen parkeren, of (als je een ticket hebt voor een auto aan boord) bij het appartementencomplex op het eiland (één auto per accommodatie). Vanaf de parkeergelegenheid aan het vasteland wordt voor grotere afstanden een pendelbus ingezet naar de veerterminal zodat je niet ver hoeft te lopen met jouw bagage. Eenmaal op Terschelling aangekomen kun je alles te voet of met de fiets goed bereiken.
Het park biedt geen oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's.
Eenmaal met de boot aangekomen in West-Terschelling kun je (als je de auto hebt geparkeerd op het vasteland) ook het openbaar vervoer nemen naar het park. Je vindt de bushaltes direct voor de veerterminal. Hier neem je bus 1 richting Oosterend en stap je uit bij halte Europalaan. Ook bus 9 richting Oosterend stopt vlakbij Landal West Terschelling, stap dan uit bij halte Hotel Skylge.
Aankomst & vertrek
Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en meer informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Voor deze tijd mag je natuurlijk wel al gebruik maken van de faciliteiten op het park. Of de omgeving van het park ontdekken.
De rest van de dag ben je natuurlijk wel van harte welkom bij de faciliteiten op het park.
Wij vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, het afval weg te brengen, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen.
Goed om te weten
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren zijn welkom op het park én in een aantal van onze accommodaties. Kijk in de kenmerken van de accommodatie of selecteer je huisdier(en) in het reisgezelschap om te zien in welke accommodaties één of meerdere huisdieren mogen verblijven. Op het park moet je de hond aangelijnd houden, tenzij anders wordt aangegeven.
Praktische info camping
Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite.
Naar Camping
Faciliteiten en activiteiten
Bekijk op de faciliteitenpagina en in de Landal-app alvast wat er op en rond het park te doen is. In onze app vind je onder andere ook actuele openingstijden en kun je reserveringen doen. Naar de app Bekijk faciliteiten

Bekijk jouw boeking
Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Veelgestelde vragen
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.