Regel het eenvoudig en snel zelf
Top 5 vragen
Het adres en alle overige contactgegevens van het park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Parkinfo'. Je vind alle contactgegevens ook in de app. Let op: niet alle parken staan in de app.
Na het boeken kies je de gewenste betaalmethode. Er zijn 3 mogelijkheden. Het volledige bedrag in een keer. Een aanbetaling van 50% binnen 15 dagen en de rest uiterlijk 8 weken voor aankomst. Of maandelijkse termijnen. Wil je geen aanbetaling doen, betaal dan het hele bedrag in een keer. Dit moet wel binnen 15 dagen na het boeken. Maak je geen keuze, dan komt de betaalmethode automatisch op aanbetaling te staan. Op Mijn Roompot kun je er altijd nog voor kiezen om het bedrag toch in een keer te betalen. Wijzigen naar betalen in termijnen kan dan niet meer.
Binnen 8 weken voor aankomst geboekt? Dan betaal je het hele bedrag in een keer.
Nee, als je boekt betaal je de laagste prijs op dat moment. Bieden we een vakantieverblijf later met meer korting aan, dan geldt de lagere prijs niet voor boekingen die al zijn gemaakt.
Je kunt makkelijk annuleren via Mijn Roompot. Heb je geen account voor Mijn Roompot? Vul dan het Annuleringsformulier in. Je kunt boekingen waarvan de aankomstdatum minimaal 30 dagen in de toekomst ligt gratis annuleren binnen 14 dagen na het boeken. Dat gaat heel makkelijk via Mijn Roompot. Heb je een last-minute geboekt met aankomst binnen nu en 30 dagen? Of wil je na 14 dagen annuleren? Dan gelden onze normale annuleringstarieven.
Soms is annuleren niet nodig en kun je de vakantie wijzigen. Je leest er alles over op de speciale omboekgarantie-pagina.
Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Meld je klacht bij ons, zodat we samen met jou tot een oplossing kunnen komen. Op vakantie wil je natuurlijk samen genieten.
Ik heb een klacht voor mijn verblijf
Als je voor aanvang van je vakantie een klacht hebt, kun je dit melden via ons klachtenformulier. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd een reactie.
Ik heb een klacht tijdens mijn verblijf
Wanneer er tijdens jouw verblijf iets niet naar tevredenheid verloopt, dan willen we je vragen om dit zo snel mogelijk te melden bij het Service point. Je mag langskomen bij het Service point of bellen. Onze medewerkers ter plaatse doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen.
Wanneer er tijdens jouw verblijf iets niet naar tevredenheid verloopt, dan willen we je vragen om dit zo snel mogelijk te melden bij het Service point. Je mag langskomen bij het Service point of bellen. Onze medewerkers ter plaatse doen hun uiterste best om samen met jou tot een oplossing te komen.
Is het Service point gesloten en heb je een klacht of opmerking die niet kan wachten? Druk dan bij het Service point op de intercom en de bewaking of de Gastenservice helpt je verder.
Ik heb een klacht na mijn verblijf
Als je na jouw vakantie een klacht hebt, kun je dit melden via ons klachtenformulier. Doe dit binnen 2 weken na thuiskomst. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd een reactie.
Als je na jouw vakantie een klacht hebt, kun je dit melden via ons klachtenformulier. Doe dit binnen 2 weken na thuiskomst. Wij gaan met je klacht aan de slag en sturen je altijd een reactie.
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je nog vragen?
Voor informatie en boekingen kun je contact opnemen met ons Contact Center.Verzoek doorgeven
Geef het hier snel aan ons door
Staat je wijzigingsverzoek er niet tussen?
Neem dan tijdens de openingstijden contact met ons op via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com.
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op landal.com.
Eenvoudig zelf regelen
Dit regel je eenvoudig zelf in jouw account.
Openingstijden Contact Center
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op Roompot.com.
Maandag t/m vrijdag van 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag en zondag en feestdagen van 10.00 - 15.00 uur
Voor contact vanuit het buitenland, ga naar Service en Contact op Roompot.com.


Adresgegevens
Hoofdkantoor Den Haag
Bezoekadres
Bezuidenhoutseweg 78
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postadres
2594 AX Den Haag
+31-(0)70-300 35 35
(niet voor in- en verkoop, informatie en reserveringen)
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
2509 CZ Den Haag
Kantoor Zwolle
Bezoekadres
Hanzelaan 320-328
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postadres
8017 JP Zwolle
+31-(0)88-205 96 00
(niet voor informatie en reserveringen)
+31-(0)88-205 97 00
(voor eigenaren en bestuurders)
Postbus 40224
8004 DE Zwolle
8004 DE Zwolle
GmbH Trier
Bezoekadres
Max-Planck-Straße 12
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730
DE - 54296 Trier
Deutschland
+49-(0)1806 700 730
Kantoor Varde
Bezoekadres
Gl. Kjærvej 15
Dk - 6800 Varde
Danmark
Dk - 6800 Varde
Danmark
Kantoor Norwich
Bezoekadres
Seebohm House
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk
Queen Street 2-4
NR2 4SQ Norwich
Verenigd Koninkrijk