Landal Marker Wadden De Aanloop 4
8242 NM Lelystad
Contact park +31 (0)651052464 markerwadden@natuurmonumenten.nl

Bereikbaarheid

Bootovertocht
De boot naar Landal Marker Wadden vertrekt op jouw gereserveerde aankomstdag om 15.30 uur vanuit de Bataviahaven in Lelystad. De bootreis duurt ongeveer 45 minuten en wordt verzorgd door Natuurmonumenten. Op de dag van vertrek vertrekt de boot om 11.00 uur vanaf Marker Wadden. Het is niet mogelijk om op andere tijden en dagen te vertrekken in verband met vaste vaartijden. De kosten voor de overtocht zijn op jouw gereserveerde aankomst- en vertrekdag inbegrepen bij de huurprijs van jouw eilandhuisje.

De reserveringsbevestiging van jouw huisje is gelijk jouw ticket voor de boot. Je hoeft hiervoor geen aparte reservering te maken. Houd er rekening mee dat de genoemde tijden vaste vertrektijden zijn. Zorg ervoor dat je een half uur van tevoren in de haven aanwezig bent met je bagage. 
 
Het kan voorkomen dat de boot vanwege weersomstandigheden niet kan vertrekken. Je wordt hierover uiterlijk 24 uur van te voren geïnformeerd. Uiteraard worden dan ook de alternatieve mogelijkheden met je besproken.
Parkeren
In de omgeving van de Bataviahaven, het vertrekpunt van de boot naar Landal Marker Wadden, zijn verschillende parkeermogelijkheden. De opstapplek is te bereiken met de auto. Je kunt hier de bagage uitladen voordat je de auto parkeert.
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Het park biedt geen oplaadmogelijkheden voor elektrische auto's.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

De boot naar Landal Marker Wadden vertrekt op jouw gereserveerde aankomstdag om 15.30 uur vanuit de Bataviahaven in Lelystad. De bootreis duurt ongeveer 45 minuten en wordt verzorgd door Natuurmonumenten. 
Vertrek boot om 15.30 uur
De boot naar Landal Marker Wadden vertrekt op jouw gereserveerde aankomstdag om 15.30 uur vanuit de Bataviahaven in Lelystad. De bootreis duurt ongeveer 45 minuten en wordt verzorgd door Natuurmonumenten.
Terugreis boot om 11.00 uur
Op de dag van vertrek vertrekt de boot om 11.00 uur vanaf Marker Wadden. Het is niet mogelijk om op andere tijden en dagen te vertrekken in verband met vaste vaartijden. De kosten voor de overtocht zijn op jouw gereserveerde aankomst- en vertrekdag inbegrepen bij de huurprijs van jouw eilandhuisje.
Eindschoonmaak doen wij
We vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, de vaatwasser uit te ruimen en het beddengoed te verzamelen. De rest doen wij!

Goed om te weten

Wifi
Er is gratis wifi beschikbaar op het gehele eiland. Houd er rekening mee dat Marker Wadden een off grid eiland is. Dit heeft invloed op het wifi-signaal. 
Huisdieren
Dit is een huisdiervrij park, huisdieren zijn op dit park niet toegestaan. 
Elektriciteit op het eiland
Op het eiland wekken we onze eigen zonne-energie op. Het eiland is niet aangesloten op het centrale elektriciteitsnet. Tijdens je verblijf zou het kunnen gebeuren dat er niet genoeg stroom is voor alle apparatuur in je accommodatie. In dat geval kun je bijvoorbeeld geen gebruik maken van de keukenapparatuur. Wel zijn er op het eiland mobiele kooktoestellen op gas beschikbaar, vraag hiernaar bij de eilandwachters. 
Barbecueën niet toegestaan
Het niet niet toegestaan om te barbecueën op het park. 
Basisboodschappen
Op het eiland zijn geen winkels of supermarkten aanwezig. Ben je iets vergeten, dan kun je bij het havenkantoor terecht voor basisboodschappen zoals koffie en thee. 

Praktische info camping

Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite. 
Naar Camping
Kijk voor álle info in de Landal-app Handig vóór en tijdens jouw verblijf

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?