Praktische informatie

Dormio Resort Eifeler Tor
Adres
Dormio Resort Eifeler Tor
Schwammenauel 6
52396 Heimbach Duitsland

Telefoon: +49-(0)2446 809 4959
E-mail: reservations@dormio.eu
Aankomst en vertrek
Meld je bij aankomst op het park bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van jou vakantiehuis en een plattegrond van het park. Als de receptie gesloten is, worden de sleutel en de slagboomkaart voor de auto achtergelaten in onze buitenkluis bij de receptie. Op de dag van aankomst staat de accommodatie vanaf 15.00 uur tot jouw beschikking. We verzoeken je vriendelijk om de accommodatie op de dag van vertrek voor 10.30 uur te verlaten.
In samenwerking met Dormio
Dit vakantiepark wordt verhuurd door onze partner Dormio. Uiteraard geniet je van dezelfde service en kwaliteit zoals gewoonlijk. Dormio is verantwoordelijk voor de ontvangst van de gasten en de activiteiten op het park. Helaas is onze mascotte Bollo niet meer aanwezig op Dormio Resort Eifeler Tor, Mio (de mascotte van Dormio) is er wel. Als je vragen hebt over je verblijf, neem dan contact op met onze collega’s in het Contact Center via het telefoonnummer 01806 – 700 730.
Goed om te weten
Oplaadpunt elektrische auto’s
Dormio Resort Eifeler Tor beschikt over twee parkeerplaatsen met oplaadpunt voor elektrische auto's. Je vindt deze oplaadpunten op de centrale parkeerplaats.

Zwembad
Het openluchtzwembad is geopend van begin mei tot eind september.

Internetmogelijkheden op het park
Gratis wifi op het gehele park.
Toegankelijkheid
Dormio Resort Eifeler Tor is vanwege de ligging niet geschikt voor rolstoelen. De bungalows zijn gebouwd op een helling en daardoor niet of minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De meeste appartementen en faciliteiten zijn per lift bereikbaar en zijn ook voor mensen die minder goed ter been zijn geschikt.

Wasserette
Er is op het park een wasserette aanwezig met wasmachines en drogers.

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?