Landal Clofers Obermöschach Obermöschach 6
A-9620 Hermagor
Contact park +43 (0) 664 88696950 office@clofers.com

Bereikbaarheid

Inchecken
Houd er rekening mee dat dit park geen receptie heeft. We informeren je zodra je accommodatie gereed is. Je ontvangt dan ook het huisnummer van je accommodatie, een plattegrond van het park, de route naar het park en een code voor het sleutelkluisje. Het kluisje vind je naast de voordeur van je accommodatie.
Parkeren
Je kunt je auto parkeren bij of in de buurt van de accommodatie (afhankelijk van het gekozen type). Het specifieke aantal parkeerplaatsen per accommodatie lees je in de kenmerken van de accommodatie. Extra auto's parkeer je op de centrale parkeerplaats. 
Oplaadmogelijkheden elektrische auto
Je kunt de auto opladen bij Hotel Lerchenhof. Het hotel ligt op ongeveer 850 meter van het park.
Vignet
Wanneer je in Oostenrijk over snelwegen en autowegen rijdt ben je verplicht om een vignet en veiligheidsvest bij je te hebben. Vignetten zijn verkrijgbaar bij de ANWB (in Nederland), bij tankstations en wegrestaurants in de buurt van de grens en online.
Openbaar vervoer
Kijk op 9292.nl hoe je het park het makkelijkst met het openbaar vervoer bereikt.

Aankomst & vertrek

Meld je bij aankomst bij de receptie. Daar ontvang je de sleutel van je accommodatie en verdere informatie. Kom je buiten de openingstijden van de receptie aan? Neem dan vooraf contact met ons op.
Inchecken vanaf 16:00 uur
Je accommodatie staat uiterlijk vanaf 16:00 uur voor je klaar. Ontdek de omgeving van het park als je eerder aankomt.
Uitchecken tot 10:00 uur
Zorg dat je de accommodatie om uiterlijk 10.00 uur hebt verlaten.
Eindschoonmaak doen wij
We vragen je de accommodatie bezemschoon achter te laten, de vaatwasser uit te ruimen, het beddengoed te verzamelen en het afval weg te brengen. De rest doen wij!

Goed om te weten

Wifi
Op het gehele park kun je gebruik maken van gratis wifi.
Huisdieren
Huisdieren zijn niet toegestaan op dit park. Houd er rekening mee dat eigenaren die een accommodatie op het park hebben, hun huisdier wel mee mogen nemen naar het park.
Babybedje en kinderstoel
Een babybedje en kinderstoel huur je direct op het park. Het is niet mogelijk om dit aan te geven tijdens het boeken. Neem hiervoor direct contact op met het park.
Skibus
De dichtstbijzijnde skibushalte vind je op 750 m van het vakantiepark, bij Hotel Lerchenhof. Zo kun je gemakkelijk het dalstation van de Millenium Express bereiken, 11 km verderop. Je kunt gratis gebruikmaken van de skibus met de Nassfeld Premium Winter Card.

Praktische info camping

Voor onze camping gelden onder meer andere aankomst- en vertrektijden. Meer hierover en andere praktische informatie specifiek gericht op onze camping vind je op de campingwebsite. 
Naar Camping

Bekijk jouw boeking

Alles rondom jouw boeking regel je eenvoudig op één plek. Wijzig je boeking, rond je betaling af en laat weten hoe laat je aankomt. Haal alles uit je verblijf.
Upgraden met leuke extra's Zo ben je van alle gemakken voorzien en hoef jij alleen maar te genieten van je vakantie.
Bekijk je accommodatie Kom te weten wat je kunt verwachten in je accommodatie en waar op het park je deze kunt vinden.
Reisgezelschap wijzigen Je kunt eenvoudig gegevens aanpassen of iemand aan jouw reisgezelschap toevoegen of verwijderen.
Mijn boeking

Veelgestelde vragen

Waarom zie ik op Landal.nl Roompot-vakantieparken?
Roompot en Landal GreenParks zijn sinds 2023 één gezamenlijke organisatie. Daarom vind je op Landal.nl naast de Landal-vakantieparken op dit moment een kleine selectie Roompot-vakantieparken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Van wie ontvang ik de boekingsbevestiging en met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb?
Na het maken van je reservering ontvang je alle verdere informatie van Roompot zelf. Heb je vragen over je boeking of accommodatie? Onze Roompot-collega's staan voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik extra's en voorkeuren aan mijn reservering toevoegen?
Extra's (bijvoorbeeld bedlinnen of een ander pakket) toevoegen aan je reservering doe je in de Mijn Roompot-omgeving. Je vindt alle informatie hierover in je boekingsbevestiging. Voorkeuren (zoals het kiezen van een huisnummer of het toevoegen van een huisdier aan je reisgezelschap) doe je door ná het maken van je boeking telefonisch contact op te nemen met de Gastenservice van Roompot, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik alle Roompot-parken boeken via de website van Landal?
Nee, op dit moment is het niet mogelijk om alle Roompot-parken via Landal.nl te boeken. We bieden momenteel een kleine selectie parken aan. Alle andere parken zijn te boeken via de officiële Roompot-website.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is mijn vakantie bij Roompot anders dan bij Landal?
Het is mogelijk dat je verblijf, de faciliteiten en services iets anders zijn dan je bij Landal gewend bent. Na het maken van je boeking ontvang je alle informatie vanuit Roompot, waarin duidelijk vermeld wordt wat het park tijdens je verblijf te bieden heeft. Heb je toch nog een vraag? Bekijk dan de parkpagina of neem contact op met onze Roompot-collega's, via telefoonnummer: +31 88 205 9000 (vanuit Nederland) of +32 78 312 929 (vanuit België).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is Bollo ook aanwezig op de Roompot-parken?
Onze mascotte Bollo is niet aanwezig op de Roompot-vakantieparken. Wel woont op de parken met Kids Club zijn goede vriend Koos die er naar uitkijkt je te ontmoeten op de parken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?