Worden er kosten gerekend als ik iets wijzig in mijn boeking?
Wijzigen is altijd kosteloos. Als je iets wijzigt in je vakantie binnen 24 uur na het boeken, storten we het eventuele prijsverschil binnen 7 dagen terug. Ook daarna kun je een boeking nog wijzigen, tot 28 dagen voor aankomst. We raden je aan goed te letten op de nieuwe prijs. Valt deze lager uit dan de oude prijs, dan wordt het verschil volgens de Algemene Voorwaarden niet teruggestort.
Het wijzigen of annuleren van bijgeboekte extra’s kan tot 1 dag voor aankomst. Je krijgt hiervan een aangepaste rekening. Het eventuele prijsverschil storten we na de vakantie terug met de borg.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe annuleer of wijzig ik mijn boeking als ik niet via Roompot maar bij een andere aanbieder heb geboekt?
Je annuleert en wijzigt je boeking bij de vakantieaanbieder waar je hebt geboekt. Vraag bij deze aanbieder na hoe dit moet. Je vakantieaanbieder bepaalt de voorwaarden voor het wijzigen of annuleren van je boeking.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik bijgeboekte extra’s wijzigen of annuleren?
Je kunt bijgeboekte extra’s tot 1 dag voor aankomst wijzigen en annuleren via Mijn Roompot. Als je de volledige vakantie al hebt betaald, storten we het eventuele prijsverschil terug met de borg. Het annuleren van verzekeringen en verplichte extra’s zoals verplicht bedlinnen of een verplichte schoonmaak, is niet mogelijk.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe wijzig ik mijn reisgezelschap in Mijn Roompot?
Op de pagina Mijn Boeking kun je bij Mijn reisgezelschap personen toevoegen of verwijderen. Het wijzigen van je reisgezelschap kan tot 1 dag voor aankomst.
Huisdieren
Zelf huisdieren toevoegen of verwijderen uit je boeking is niet mogelijk in Mijn Roompot. Hier helpt onze Gastenservice je graag bij.


Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb al geboekt en wil graag langer blijven. Kan dat?
Leuk dat je je verblijf wil verlengen. Ben je al op het park? Loop dan even langs bij de receptie. Een medewerker zal bekijken welke mogelijkheden er zijn. Ben je nog niet op je bestemming aanwezig, neem dan contact op met onze Gastenservice. Uiteraard moet er wel een accommodatie beschikbaar zijn om jouw verblijf te kunnen verlengen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik achteraf een voorkeur toevoegen aan mijn boeking?
Tijdens het boeken kun je je voorkeur opgeven voor een specifiek huisnummer of een bepaalde voorziening. Een huisdiervrij verblijf bijvoorbeeld, of een bepaalde ligging. Soms betaal je hier een toeslag voor. Wil je na het boeken je voorkeur wijzigen of alsnog opgeven? Onze Gastenservice helpt je hier graag bij. In heel uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat je toch op een ander plekje terecht komt. Mocht dit het geval zijn, dan word je daar altijd over geïnformeerd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik de datum van mijn verblijf nog wijzigen na het boeken?
Dit kan gratis tot 28 dagen voor je aankomstdatum en bij een hotelboeking zelfs tot 1 dag voor aankomst. In de meeste gevallen kun je dit zelf in Mijn Roompot. Een vakantie in een andere periode kan natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval betaal je het verschil bij. Is je nieuwe vakantie goedkoper dan de oorspronkelijke prijs, dan krijg je het verschil niet terug.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn gekozen vakantieverblijf nog wijzigen na het boeken?
Wijzigen kan gratis tot 28 dagen voor de aankomstdatum, daarna kun je niet meer wijzigen. Uiteraard kan wijzigen alleen als er nog beschikbare vakantieverblijven zijn. Deze kunnen natuurlijk wel iets duurder uitvallen. In dat geval betaal je het verschil bij. Is je nieuwe vakantieverblijf goedkoper dan het oude verblijf, dan krijg je het verschil niet terug.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik een bevestiging van mijn wijziging?
Ja, bij een wijziging van je boeking, krijg je een nieuwe boekingsbevestiging per e-mail. Bijvoorbeeld een wijziging in de aankomst- of vertrekdatum van je vakantie, het type vakantieverblijf, het park, reisgezelschap, voorkeuren of extra’s. Als er alleen iets wijzigt aan je persoonsgegevens, krijg je geen nieuwe boekingsbevestiging. In Mijn Roompot vind je altijd een actueel overzicht van je boeking. Handig!
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Krijg ik het prijsverschil terug als ik mijn boeking wijzig?
Als je iets wijzigt in je vakantie binnen 24 uur na het boeken, storten we het eventuele prijsverschil binnen 7 dagen terug. Ook daarna kun je een boeking nog wijzigen, tot 28 dagen voor aankomst. We raden je aan goed te letten op de nieuwe prijs. Valt deze lager uit dan de oude prijs, dan wordt het verschil volgens de Algemene Voorwaarden niet teruggestort.
Het wijzigen of annuleren van bijgeboekte extra’s kan tot 1 dag voor aankomst. Je krijgt hiervan een aangepaste rekening. Het eventuele prijsverschil storten we na de vakantie terug met de borg.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is omboekgarantie?
Met de omboekgarantie kun je tot 28 dagen voor je aankomstdatum je boeking gratis wijzigen. Je leest er alles over op de speciale omboekgarantie-pagina.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.