Wat voor soort bedden zijn er aanwezig in mijn vakantieverblijf?
Per vakantieverblijf kan het soort bed verschillen. Er zijn eenpersoonsbedden, tweepersoonsbedden, boxspringbedden en stapelbedden. Welk soort bed in jouw vakantieverblijf staat, vind je bij de Voorzieningen van het vakantieverblijf. Vul hieronder de naam van het park in en zoek jouw accommodatie op. In de meeste accommodaties staan eenpersoonsbedden van 90 cm breed en 200 cm lang. Heeft je vakantieverblijf het kenmerk Extra lange bedden? Dan hebben alle bedden in de woning een afmeting van 90x210 cm. In alle vakantieverblijven zijn eenpersoonsdekbedden en kussens aanwezig.
In sommige woningen is standaard een kinderledikant aanwezig. Als dit zo is, staat dit onder Kindvriendelijk aangegeven. Is er geen kinderbedje aanwezig, dan kun je in veel gevallen een campingbedje bijboeken. Dit doe je gemakkelijk via Mijn Roompot.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is het maximumaantal personen van mijn vakantieverblijf?
Om de veiligheid en het comfort van gasten te verzekeren mag in ieder vakantieverblijf een maximumaantal personen overnachten. Dit aantal vind je op de pagina van je vakantieverblijf, bovenaan bij de foto.

In sommige vakantieverblijven mag je bovenop het maximumaantal personen nog 1 of 2 baby’s (0 t/m 2 jaar) meenemen. Je betaalt dan ook toeristenbelasting voor de baby(‘s). Geef tijdens het boeken aan ons door of je met 1 of 2 baby’s extra komt. Er is namelijk niet in alle vakantieverblijven plaats voor een (extra) kinderbed.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat is er aanwezig in mijn vakantieverblijf?

Op de pagina van je vakantieverblijf staat wat er in je verblijf aanwezig is, bijvoorbeeld een koffiezetapparaat of een oven. Er is standaard een complete inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het verblijf geschikt is. 

Of er ook bedlinnen en handdoeken aanwezig zijn, verschilt per type accommodatie en per park. Klik op de i naast de prijs om te zien wat er allemaal inbegrepen is. Zodra je gaat boeken zie je alle inbegrepen onderdelen ook op de rekening staan. Heb je al geboekt? Als bedlinnen en/of handdoeken inbegrepen zijn, staat dit op jouw bevestiging. Ook kun je in Mijn Roompot terugvinden wat je hebt geboekt, bijvoorbeeld in het betaaloverzicht.

Als er voor jouw vakantieverblijf een inventarislijst beschikbaar is, vind je deze op de pagina van het vakantieverblijf onder Voorzieningen. Vul hieronder naam van het park in. Zodra je op Ga verder klikt, kom je bij het overzicht met alle accommodaties.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik tijdens mijn verblijf belangrijke telefoonnummers?
Bekijk belangrijke telefoonnummers van je park vind je in de app, onder Service & contact. Staat jouw park niet in de app? Vraag de telefoonnummers dan op bij het Service point. Op sommige parken hangt buiten bij het Service point een lijst met alle belangrijke telefoonnummers.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Waar vind ik de handleidingen van apparaten in mijn vakantieverblijf?
In onze app vind je alle beschikbare handleidingen. Zoek in de app het juiste park op en klik dan op Meer. Klik vervolgens op In en rondom het huis en dan op Handleidingen. In veel gevallen vind je de handleidingen ook in de infomap die in jouw accommodatie ligt. Is er geen infomap aanwezig? Het Service point kan de handleidingen voor je uitprinten, als je dat fijn vindt.

Mis je een handleiding? Geef het gerust door. Vergeet niet om te vermelden in welk type vakantieverblijf en op welk park je verblijft. Zo kunnen we onze dienstverlening met jouw hulp verbeteren.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Tijdens mijn verblijf verandert het aantal personen, wat moet ik doen?
Blijven er meer mensen slapen? Geef dit even door aan het Service point en betaal direct voor hun verblijf. Voor gasten hoef je alleen de standaard toeristenbelasting te betalen. Als er andere verplichte kosten zijn, zoals bedlinnen, betaal je dit ook voor je logés.
Er mogen niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is. Blijven er minder mensen slapen dan waarvoor je hebt geboekt? Meld dit dan bij het Service point tijdens het uitchecken. Teveel betaalde bedragen storten we binnen 7 dagen terug.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag mijn huisdier mee op vakantie?
Ja, in de meeste gevallen wel. Op onze vakantieparken en campings is je hond, kat of een van deze gekooide huisdieren welkom: konijn, hamster, cavia, fret, vogel, muis of rat. Reptielen zijn niet toegestaan.

In een deel van onze vakantieverblijven mag je 1 of 2 huisdier(en) meenemen. Staat er Huisdieren welkom bij de Voorzieningen van je gewenste vakantieverblijf? Dan mag het. Je vindt deze verblijven door in de Zoek & Boek bovenaan je scherm bij Gasten 1 of 2 Huisdier(en) aan te vinken.

Geef bij het boeken altijd even aan dat je een huisdier meeneemt. Bij een online boeking doe je dit in Stap 1 Je Reisgezelschap. Neem voor het aanmelden van andere huisdieren of hulphonden contact op met onze Gastenservice.

Wil je na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het dan even weten aan de Gastenservice. Zij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik een vuurkorf gebruiken?
De regels rondom het gebruik van een vuurkorf verschillen per park. Het Service point van het park kan je hier meer over vertellen. Bij extreme weersomstandigheden, zoals droogte of harde wind, kunnen regels rondom het gebruik van een vuurkorf afwijken.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag mijn huisdier mee naar het buitenland?
Binnen de Europese Unie gelden er regels voor het reizen met huisdieren. Elk huisdier moet in het bezit zijn van een Europees huisdierpaspoort en een geldige inenting tegen rabiës hebben. Deze inenting moet minimaal 21 dagen voor vertrek gegeven zijn. Ook moet het huisdier geïdentificeerd kunnen worden via een chip of tatoeage. Voor bepaalde hondenrassen gelden er in sommige landen aanvullende regels. Zo zijn sommige hondenrassen zijn in Frankrijk niet toegestaan. In Italië is een muilkorf in openbare ruimtes vaak verplicht. Verdiep je dus vooraf in de regels van je vakantiebestemming. Houd ook rekening met de regels van landen waar je doorheen reist op weg naar je eindbestemming.

Staat er Huisdieren welkom bij de Voorzieningen van je gewenste vakantieverblijf? En voldoe je aan bovenstaande regels? Dan mag jouw huisdier mee naar je buitenlandse vakantiebestemming. Je vindt deze verblijven door in de Zoek & Boek bovenaan je scherm bij Gasten 1 of 2 Huisdier(en) aan te vinken. Geef bij het boeken altijd even aan dat je een huisdier meeneemt. Bij een online boeking doe je dit in Stap 1 Je Reisgezelschap. Neem voor het aanmelden van andere huisdieren dan een hond, kat of fret of voor hulphonden contact op met onze Gastenservice.

Wil je na het boeken nog een huisdier toevoegen aan het reisgezelschap? Laat het dan even weten aan de Gastenservice. Zij kijken samen met jou naar de mogelijkheden.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wat zijn de extra kosten voor het meebrengen van een huisdier?
Voor honden en katten betaal je een toeslag per dier per nacht. De hoogte van de toeslag vind je door op de i rechts van de totaalprijs bij jouw gewenste verblijf te klikken. Voor andere, gekooide huisdieren zoals een vogel, cavia, fret, rat, muis, of hamster hoef je geen toeslag te betalen.

Voor alle dieren geldt een verplichte eindschoonmaak, behalve als deze al standaard is inbegrepen in de prijs van je verblijf. Maak je gebruik van een actie waarbij de eindschoonmaak extra voordelig wordt aangeboden? Dan betaal je het oorspronkelijke bedrag van de eindschoonmaak.

De prijs van de huisdiertoeslag en eindschoonmaak verschilt per park. Je vindt deze prijzen tijdens het boeken in je prijsoverzicht. Op onze campings mag je maximaal 2 huisdieren meenemen per kampeerplaats meenemen. Ook op de camping betaal je een toeslag per huisdier, per nacht.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een campingbedje bijboeken?
Op veel parken kun je een campingbedje bijboeken. Ook kun je vaak een lakenpakket voor het kinderbed bijboeken. Dit doe je tijdens het boeken in stap 2 bij Extra's. Achteraf een bedje toevoegen? Dit kan tot uiterlijk 1 dag voor aankomst via Mijn Roompot. De bijboekmogelijkheden van kinderproducten vind je bij Handig onder Extra's.
Goed om te weten: op de meeste parken is er geen extra matrasje aanwezig. Wil je dit zeker weten, dan adviseren we je om contact op te nemen met het Service point.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf?
Ja, gezellig! Vergeet niet je bezoek vooraf even aan te melden bij het Service point.

Blijven slapen mag ook, op voorwaarde dat er niet meer personen overnachten dan het aantal waarvoor jouw vakantieverblijf geschikt is. Voor gasten hoef je alleen de standaard toeristenbelasting te betalen. Als er andere verplichte kosten zijn, zoals bedlinnen, betaal je dit ook voor je logés.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik een barbecue huren?
Op sommige parken kun je een barbecue huren. Neem contact op met het Service point, om na te vragen of dit bij jouw park mogelijk is. Het telefoonnummer vind je op de pagina Adres & Reisinfo. Vul hieronder de naam van het park in. Zodra je op Ga verder klikt, kom je op deze pagina terecht.


Barbecuepakket
Veel van onze vakantieparken bieden barbecuepakketten aan. Hierin zit naast vlees, salades en stokbrood, ook standaard een wegwerpbarbecue. Wel zo makkelijk. In Mijn Roompot kun je tot een dag voor aankomst zo’n barbecuepakket bijboeken. Tijdens je vakantie kun je hiervoor terecht bij het Service point. Wees wel op tijd, barbecuepakketten kunnen alleen worden besteld tot een dag voor gebruik.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er gratis wifi in mijn vakantieverblijf?

Dit verschilt per park én per vakantieverblijf. Of er gratis wifi is, vind je bij Faciliteiten op de pagina van je park en/of bij Voorzieningen op de pagina van je vakantieverblijf. Vul de naam van het park in om direct naar de pagina van het park te gaan.

Op de meeste parken is gratis wifi aanwezig. Vaak moet je wel inloggen. De wificode vind je in veel gevallen op een keukenkastje of op het startscherm van de televisie. Waar je de code kunt vinden, vermelden we altijd in de app. Verblijf je op de camping, dan kun je de wifi-code opvragen bij het Service point.

Soms moet je wel betalen voor wifi. De kosten verschillen per park.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil gourmetten tijdens mijn verblijf. Kan dat?

Jazeker, met je eigen gourmetstel of (nog handiger) met een gourmetpakket dat je vooraf via Mijn Roompot kunt bijboeken. Bij dit pakket krijg je, naast allerlei lekkers om te eten, een gourmetstel in bruikleen. Vul in het veld hieronder de parknaam in. Verschijnt jouw park in de grijze balk, dan kun je op dit park een gourmetpakket bestellen. Staat er geen resultaten, dan kan dit niet op jouw park.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel ampère is er op de kampeerplaats beschikbaar?
De stroomaansluiting verschilt per type kampeerplaats en per park. Op de pagina van de kampeerplaats staat altijd aangegeven hoeveel ampère er beschikbaar is. Meestal is dit 6 of 10 ampère.

Om de kampeerplaatsen te bekijken vul je hieronder de naam van het park in. Zodra je op Ga verder klikt, kom je bij het overzicht met alle accommodaties. Krijg je geen resultaten te zien, dan heeft het park geen kampeerplaatsen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mag ik barbecueën tijdens mijn verblijf?
Op al onze vakantieparken en campings mag je barbecueën. Uiteraard alleen buiten bij je eigen vakantieverblijf en met een emmer water bij de hand. Bij vakantieverblijven met een rieten dak is open vuur verboden. Een elektrische barbecue is daar wel toegestaan. Dit geldt ook voor sommige parken in het bos. Informeer bij twijfel bij het Service point. Barbecueën mag niet op het balkon van een hotelkamer of appartement.

Bij extreme droogte of harde wind kan een vakantiepark of camping besluiten barbecueën tijdelijk niet toe te staan.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Welke tv-zenders zijn er beschikbaar in de vakantiehuizen?
Onze tv’s hebben een standaard zenderpakket. De precieze zenders verschillen per park. Wil je weten of een specifieke zender ontvangen wordt? Dan helpt het Service point je graag. Contactgegevens van een park vind je op de pagina Adres & Reisinfo. Vul hieronder de naam van het park. Zodra je op Ga verder klikt, kom je op deze pagina terecht.


Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Heeft mijn vakantieverblijf airco?
Op de pagina van je vakantieverblijf staat wat er in je verblijf aanwezig is. Indien er in jouw vakantieverblijf airco is, vind je dit terug onder het kopje Algemeen bij Voorzieningen. Handleidingen van de aanwezige apparaten vind je in de app.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Is er bij alle vakantieverblijven parkeermogelijkheid?
Nee, sommige parken zijn autovrij of hebben autovrije gedeeltes. Welke parkeermogelijkheid er bij jouw vakantieverblijf is, staat onder Voorzieningen op de pagina van je verblijf. Zo kan er een parkeergelegenheid bij of nabij je vakantieverblijf zijn. Nabij je vakantieverblijf betekend dat je op de algemene parkeerplaats van het park kunt parkeren.
Is er geen parkeermogelijkheid bij je vakantieverblijf of krijg je bezoek? Er kan meestal gratis worden geparkeerd op de algemene parkeerplaats van het park. Meer informatie over waar je kunt parkeren op het park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Parkinfo'.

Elektrische auto
Wil je weten of er een oplaadpunt voor je elektrische auto op het park is? Kijk dan bij Faciliteiten op de pagina van je park of op de parkplattegrond.

Invaliden
Heb je een invalideparkeerkaart? Dan mag je bij je vakantieverblijf parkeren, als dit mogelijk is.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoeveel honden of andere huisdieren zijn toegestaan in mijn vakantieverblijf?

In de meeste vakantieverblijven zijn 1 of 2 honden of andere huisdieren toegestaan. Neem contact op met het Service point als je zeker wilt weten hoeveel huisdieren zijn toegestaan in het vakantieverblijf van je voorkeur. Contactgegevens van een park vind je op de desbetreffende parkpagina onder 'Information'.

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center.